Temat zawiera 0 odpowiedzi, i ma 1 odpowiedź, ostatnio zaktualizowany przez FPHU HUBERT 4 lat, 1 miesiąc temu.
-
Temat
-
Z uwagi na obecną sytuację i przeniesienie części sprzedaży ze sklepów stacjonarnych na sprzedaż internetową, oferujemy Państwu pełen zakres obsługi reklamacyjnej i po reklamacyjnej związanej z reklamacjami. Współpracujemy z rzeczoznawcami a także w swoim zespole zatrudniamy specjalistów z doświadczeniem dotyczącym reklamacji obuwia, odzieży i wyrobów kaletniczych. Możecie Państwo nam zlecić pełną obsługę dotyczącą całej procedury reklamacyjnej począwszy od sporządzania i rozpatrywania reklamacji, jak też powiadomień klientów. Przygotowujemy też pisma do instytucji konsumenckich, odpowiedzi na wystąpienia rzeczników ochrony praw konsumenta.
Prowadzimy szkolenia z zakresu przyjmowania i rozpatrywania reklamacji a także materiałoznawstwa, technologii produkcji obuwia.
Wykonujemy naprawy w pełnym zakresie usług szewskich, kaletniczych i w najbliższym czasie także krawieckich.
Naszym celem jest usprawnienie obsługi po sprzedażowej, reklamacyjnej, prowadzenie mediacji w celu znalezienia jak najlepszych rozwiązań nakierowanych także na pozyskanie i utrzymanie klientów firmy, sklepu, którzy często odchodzą z powodu niewłaściwej obsługi reklamacyjnej. Naszym celem jest też wskazanie takich rozwiązań, by straty ponoszone przez firmy z tytułu reklamacji były jak najniższe.
Serdecznie zapraszamy do współpracy.
Ewentualne zapytania lub oferty prosimy kierować na adres mailowy: hubert04@op.pl