Ogólnopolska kampania Zdrowa Stopa Waszego Dziecka odnosi sukcesy!

Zaangażowanie, trud i wysiłek Wszystkich Uczestników Kampanii oraz Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego potwierdza słuszność organizacji tego typu akcji, a sama idea z pewnśocią znalazła swoich sprzymierzeńców.

IDEA

Idea jest prosta i czytelna: Podkreślenie walorów zdrowotnościowych i użytkowych polskiego obuwia dziecięcego, a także promocja polskich producentów obuwia dziecięcego.

KONKURS DLA MAŁYCH ARTYSTÓW

W POLSKICH BUTACH DOOKOŁA ŚWIATA

Od zimy aż do maja dla Mnie, Ciebie i św. Mikołaja
najlepsze buty na świecie nigdzie takich nie znajdziecie
Polskie buty są wygodne
Przede wszystkim niezawodne
na małą stopę i na jesienną słotę
Fajne buty polecamy
MY MALUCHY I ICH MAMY

To jeden z wielu wierszyków nadesłanych przez dzieci do Izby wraz z pracami plastycznymi na ogólnopolski konkurs W POLSKICH BUTACH DOOKOŁA ŚWIATA

Możemy powiedzieć, ze naszymi „Małymi Ekspertami” są dzieci i ich mamy, a ich cenne uwagi, które dzięki nim zyskujemy pozwalają udoskonalać nasze działania.

Szczególnie miło było właśnie im przedstawiać ideę Konkursu plastycznego i zachęcić do udziału w nim jako pierwszego z działań Kampanii.

PIERWSZE LODY PRZEŁAMANE

Współpraca z ogólnopolskimi czasopismami oraz głównym patronem medialnym MIESIĘCZNIKIEM RODZICE i MIESIĘCZNIKIEM ŚWIAT BUTÓW układa się znakomicie. Nie sposób wymienić w ilu gazetach pojawiły się już informacje na temat działań Kampanii i to również przekazywanych przez samych uczestników. Poniżej kilka wybranych artykułów:

SKĄD WIEDZIEĆ, KTÓRY BUT JEST ZDROWY, DOBRY A KTÓRY NIE?

Na to pytanie jak również na wiele innych dotyczących zdrowotności obuwia można było uzyskać odpowiedź na konferencji prasowej zorganizowanej przy udziale specjalistów z dziedziny ortopedii, dermatologii oraz CLPO, która odbyła się w Łodzi w dniu 6 listopada 2006. Przy okazji uczestnicy Kampanii prezentowali swoje kolekcje.

MIKOŁAJ PRZYNIÓSŁ BUTY MALUCHOM

W akcję gwiazdkową przekazania paczek okolicznościowych oraz bucików włączyły się wszystkie firmy biorące udział w Kampanii przygotowując dla wybranych domów dziecka w poszczególnych regionach Polski wspaniałe prezenty. Zadowolenie dzieci przeszło nasze najśmielsze oczekiwania i sprawiło ogromną przyjemność z organizacji gwiazdki.

TARGI TARGI TARGI
WSPÓLNA WYSPA OBUWIA DZIECIĘCEGO

To nowy pomysł, który po raz pierwszy zostanie zaprezentowany podczas wiosennej edycji targów Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych w Poznaniu. W dniach 5 – 7 marzec uczestnicy Kampanii wspólnie promować będą ideę akcji W POLSKICH BUTACH DOOKOŁA ŚWIATA poprzez wspólną aranżację graficzną pod logo kampanii. Na wspólnej wyspie zaprezentowane zostaną nagrodzone prace konkursowe oraz buciki firm – na przygotowanych stojakach, będzie to również miejsce do zabaw dla dzieci, które promować będą naszą Kampanię roznosząc materiały promocyjne z czapeczkami opatrzonymi napisem W POLSKICH BUTACH DOOKOŁA ŚWIATA

SUKCESY!!!
KAMPANIA ZDROWA STOPA WASZEGO DZIECKA

Akcja dociera do dużej liczny osób, co z pewnością przyczynia się do podniesienia poziomu świadomości potencjalnych klientów obuwia a w konsekwencji wzmacnia potencjał polskiego przemysłu obuwniczego i przybliża znajomość polskich marek.

Tymczasem nasza wspólna Kampania ZDROWA STOPA WASZEGO DZIECKA wciąż trwa. Przed nami jeszcze dużo pracy i ciekawych pomysłów: Wybór Przyjaznego Dziecku Sklepu z Obuwiem Dziecięcym, Szkolenie dla Sprzedawców w zakresie prawidłowego doboru obuwia dla dzieci w wybranych nagrodzonych sklepach z obuwiem dziecięcym.

Mamy nadzieję, że udział uczestników Kampanii pozytywnie wzmocnił przekaz informacyjny, jaki za sobą ta akcja niesie.
Kampania jest z pewnością kolejnym krokiem ku konsolidacji sił polskich producentów obuwia, co w konsekwencji może skuteczniej ukierunkować działania mające na celu poprawę konkurencyjności przedsiębiorstw w naszej branży.

Nikt nie powiedział, że to już koniec. Pomysły rodzą się same, uczestnicy Kampanii podpowiadają nam kolejne działania, a twórczość maluchów nasuwa nam dalsze propozycje. Być może z akcją promocyjną W POLSKICH BUTACH DOOKOŁA ŚWIATA wyjdziemy poza granice kraju.

A CO DALEJ?

Przygotowujemy już następną Kampanię, tym razem dla producentów obuwia młodzieżowego w innej konwencji i stylu, bardziej odpowiadającej zainteresowaniu młodzieży.
Niebawem nowe pomysły i propozycje.
Zapraszamy chętne firmy do współpracy o szczegóły pytajcie w Polskiej Izbie Przemysłu Skórzanego.

Polska Izba Przemysłu Skórzanego
Łódź 2007