SZKOLENIE: JAK WYPROMOWAĆ MARKĘ MODOWĄ?

W dniu 27 listopada 2018 r. w Hotelu Badura w Wadowicach Polska Izba Przemysłu Skórzanego we współpracy z partnerem TADAM Fashion&Marketing zorganizowała kilkugodzinne bezpłatne szkolenie pn. “Jak wypromować markę modową?”.

Szkolenie poprowadziła p. Milena Niebrzydowska, założycielka marki TADAM Fashion&Marketing, ekspert w promocji marek modowych w Internecie; wiceprezes Zarządu Związku Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, twórczyni autorskiego programu wspierającego promocję projektantów i producentów branży odzieżowej oraz programu szkoleniowego „Moda on-line”; wizjonerka działająca na rzecz rozwoju i edukacji wschodzących firm sektora mody.

Tematyka szkolenia sfokusowana została wokół następujących zagadnień:

– Najważniejsze trendy w komunikacji marketingowej,

– Dlaczego strategia marki jest twoim „must have”?

-Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Szkolenie pozwoliło zrozumieć uczestnikom, jakie są obecnie najskuteczniejsze metody komunikacji marketingowej oraz jak je wykorzystać w rozwoju własnej marki, uświadamiając jednocześnie, jak ważna jest spójna i dobrze dopracowana strategia marki. Spotkanie dostarczyło przydatnej wiedzy na temat promocji sklepu internetowego, jak również najnowszych narzędzi służących do zwiększenia sprzedaży. Słuchacze poznali mechanizmy i trendy panujące obecnie na rynku.

Przedmiotowe szkolenie połączone było z warsztatami, skierowanymi do pracowników przedsiębiorstw obuwniczych.

Główne tematy poruszane podczas szkolenia to: budowanie relacji  z klientem; marketing i PR; monitoring mediów; wiarygodność jako przewaga nad konkurencją; e-przyjaciele; jak efektywnie wykorzystać możliwości mediów społecznościowych; co to jest strategia marki; 5 błędów, jakie najczęściej popełniają początkujące marki modowe; przykłady firm modowych, które miały strategię marki i dlatego odniosły sukces; SEO; jak pisać teksty, które sprzedają; optymalizacja opisów obrazów na stronie; wybór słów kluczowych, jak również programy i narzędzia wspierające precyzyjne dotarcie do klienta.