KONFERENCJA „SZYTE NA MIARĘ” ROZWIĄZANIA DLA BRANŻY FASHION – 5 LIPCA 2018, WARSZAWA

Mamy zaszczyt poinformować, iż Polska Izba Przemysłu Skórzanego objęła patronat honorowy nad konferencją „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion, poświęconej tworzeniu i rozwijaniu marki.

5 lipca w Warszawie spotkają się eksperci z modowego świata.

Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej, podczas VIII edycji konferencji:

 „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion
REJESTRACJA->>


Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję! Poznaj nowe technologie!

Podczas konferencji Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero poprowadzi warsztat – „Lowcostowe” techniki sprzedaży i promocji w branży fashion”

Zagadnienia:
– Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
– Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
– Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
– Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
– Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS

Ponadto w programie:

Jadwiga Janik – Fashion50+

„50plus, ważni odbiorcy mody”

Podczas prelekcji omówione zostaną:
– oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej
– oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus
– czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
– obsługa sklepów i salonów mody
– zakupy w Internecie przez osoby 50plus
– reklama w Internecie skierowana do 50plus.)

Aleksandra Koclejda – online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.

„Zapomniane źródła promocji on-line, które pomogą Ci rosnąć”

Marketing internetowy to już nie tylko Google Adwords oraz Facebook Ads. Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się:
– w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
– na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować
– jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej)

Krzysztof Bitel – Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A.

„Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem.”

Podczas prezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia:
– Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny
– Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing
– Skrócenie łańcucha dostaw
– Rola systemów IT w procesie

Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
„7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku.”

Magda Staszczyk Manager e-commerce, Tous Polska
„Nie można być premium tylko trochę czyli kreowanie marki premium w Internecie”

Do udziału zapraszamy:

właścicieli i menedżerów sklepów internetowych

właścicieli sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy

osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce

szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta

osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta

projektantów mody

blogerów

start’upowców z branży modowej

 

Miejsce: Centrum Bankowo-Finansowe Nowy Świat, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa

Czas trwania: 09.00 – 15.00

Informacje o konferencji można śledzić na bieżąco na Instagramie (@pirb_instytut) oraz FB

https://www.facebook.com/events/2120668844832591/?active_tab=about

Kontakt z organizatorem:

Mariola Kaczmarek
mobile: +48/530623538
e-mail: mariola.kaczmarek@pirbinstytut.pl