KONFERENCJA „SZYTE NA MIARĘ” ROZWIĄZANIA DLA BRANŻY FASHION – 5 LIPCA 2018, WARSZAWA
Mamy zaszczyt poinformować, iż Polska Izba Przemysłu Skórzanego objęła patronat honorowy nad konferencją „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion, poświęconej tworzeniu i rozwijaniu marki.
5 lipca w Warszawie spotkają się eksperci z modowego świata.
Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej, podczas VIII edycji konferencji:
„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion
REJESTRACJA->>
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję! Poznaj nowe technologie!
Podczas konferencji Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero poprowadzi warsztat – „Lowcostowe” techniki sprzedaży i promocji w branży fashion”
Zagadnienia:
– Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
– Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
– Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
– Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
– Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS
Ponadto w programie:
– Jadwiga Janik – Fashion50+
„50plus, ważni odbiorcy mody”
Podczas prelekcji omówione zostaną:
– oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej
– oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus
– czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
– obsługa sklepów i salonów mody
– zakupy w Internecie przez osoby 50plus
– reklama w Internecie skierowana do 50plus.)
– Aleksandra Koclejda – online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.
„Zapomniane źródła promocji on-line, które pomogą Ci rosnąć”
Marketing internetowy to już nie tylko Google Adwords oraz Facebook Ads. Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się:
– w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
– na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować
– jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej)
– Krzysztof Bitel – Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A.
„Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem.”
Podczas prezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia:
– Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny
– Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing
– Skrócenie łańcucha dostaw
– Rola systemów IT w procesie
– Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
„7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku.”
– Magda Staszczyk Manager e-commerce, Tous Polska
„Nie można być premium tylko trochę czyli kreowanie marki premium w Internecie”
Do udziału zapraszamy:
właścicieli i menedżerów sklepów internetowych
właścicieli sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
projektantów mody
blogerów
start’upowców z branży modowej
Miejsce: Centrum Bankowo-Finansowe Nowy Świat, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa
Czas trwania: 09.00 – 15.00
Informacje o konferencji można śledzić na bieżąco na Instagramie (@pirb_instytut) oraz FB
https://www.facebook.com/events/2120668844832591/?active_tab=about
Kontakt z organizatorem:
Mariola Kaczmarek
mobile: +48/530623538
e-mail: mariola.kaczmarek@pirbinstytut.pl