
FASHION BUSINESS CONGRESS – SKUTECZNA SPRZEDAŻ INTERNETOWA W MODZIE
24 października 2019 r. branża spotka się w Łodzi na Fashion Business Congress. Produkty z kategorii moda należą do towarów najczęściej kupowanych przez internet, dlatego tegoroczna, 11. już edycja imprezy będzie poświęcona optymalizacji sprzedaży internetowej w branży mody. Specjaliści będą radzić, jak rozwijać e-handel zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicą.
Eksperci – praktycy e-commerce – pokażą, jak efektywniej sprzedawać modę w internecie, przeprowadzając słuchaczy przez różne etapy: od budowy sklepu, jego skuteczniej promocji, poprzez kreowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych, po systemy płatności. Pojawią się też m.in. prezentacje wirtualnych przymierzalni i temat nowoczesnych narzędzi optymalizacji sprzedaży. Oprócz udziału w wykładach będzie można skorzystać z indywidualnych konsultacji specjalistów na ich stoiskach informacyjnych. Na Fashion Business Congress tradycyjnie będą prezentowane również trendy e-commerce na przyszły rok.
W programie znajdą się takie tematy, jak:
- Dynamiczny rozwój e-commerce – czy jesteś na to gotowy? Narzędzia optymalizujące sprzedaż internetową. Ewa Możejko, LSI Software
- Wirtualne Przymierzalnie – technologia, która doradza, ale nie ocenia.
- Sklep internetowy ubiera się u Prady, czyli jak zadbać o pierwsze wrażenie w e-biznesie.
- Jak przekraczać granice w e-commerce w branży fashion i beauty?
- Rola Hongkongu w sprzedaży transgranicznej do Chin.
- Jak zbudować skuteczny e-commerce dla branży fashion?
Ale to nie wszystko. Pełen program już wkrótce na stronie Fashion Business Congress.
Udział w wydarzeniu dla firm z branży jest bezpłatny. Więcej informacji, rejestracja: www.fashionbusinesscongress.com
Wydarzenie pod patronatem Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego.