Najważniejsze projekty i obszary działań Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego w roku 2007
Ogólnopolska Kampania ZDROWA STOPA WASZEGO DZIECKA, podkreślająca walory zdrowotnościowe jakościowe polskiego obuwia oraz promująca polskich producentów obuwia.
Targi Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych w Poznaniu (marzec, wrzesień) – Wyspa producentów obuwia dziecięcego – prezentacja nagrodzonych prac małych artystów w konkursie W POLSKICH BUTACH DOOKOŁA ŚWIATA, prezentacja potencjału polskich producentów – reklama multimedialna firm na stoisku Izby, nowy wizerunek stoiska Izby – otwarty dla członków i gości Izby, propozycja współpracy z firmami irlandzkimi, ukraińskimi oraz białoruskimi – spotkania biznesowe, prezentacja Zalet i Korzyści Sądownictwa Polubownego, punkt konsultacyjny dotyczący Operacyjnych Programów Sektorowych na lata 2007-2013.
Szkolenie dla producentów obuwia – Podstawy prawne i ich interpretacja dotycząca reklamacji obuwia – Łódź wrzesień 2007 – Mecenas B.Kosmala z Federacji Konsumentów w Krakowie.
Szkolenie dla Rzeczoznawców PIPS (kwiecień, listopad) – „Nowości w naturalnych i sztucznych materiałach wykorzystywanych w produkcji obuwia, rodzaje i właściwości nici w przemyśle skórzanym”, „Prawa i obowiązki stron wynikające z umowy kupna sprzedaży” – Mecenas E.Kanicka z Oddziału Federacji Konsumentów z Łodzi.
Strona www.pips.pl jako portal przemysłu skórzanego oraz forum B2B
Propozycja Telewizyjnej Kampanii Medialnej promującej polskich producentów obuwia –
...