Sprawozdawczość

Najważniejsze projekty i obszary działań Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego w roku 2007

Najważniejsze projekty i obszary działań Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego w roku 2007

Ogólnopolska Kampania ZDROWA STOPA WASZEGO DZIECKA, podkreślająca walory zdrowotnościowe jakościowe polskiego obuwia oraz promująca polskich producentów obuwia.

Targi Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych w Poznaniu (marzec, wrzesień) – Wyspa producentów obuwia dziecięcego – prezentacja nagrodzonych prac małych artystów w konkursie W POLSKICH BUTACH DOOKOŁA ŚWIATA, prezentacja potencjału polskich producentów – reklama multimedialna firm na stoisku Izby, nowy wizerunek stoiska Izby – otwarty dla członków i gości Izby, propozycja współpracy z firmami irlandzkimi, ukraińskimi oraz białoruskimi – spotkania biznesowe, prezentacja Zalet i Korzyści Sądownictwa Polubownego, punkt konsultacyjny dotyczący Operacyjnych Programów Sektorowych na lata 2007-2013.

Szkolenie dla producentów obuwia – Podstawy prawne i ich interpretacja dotycząca reklamacji obuwia – Łódź wrzesień 2007 – Mecenas B.Kosmala z Federacji Konsumentów w Krakowie.

Szkolenie dla Rzeczoznawców PIPS (kwiecień, listopad) – „Nowości w naturalnych i sztucznych materiałach wykorzystywanych w produkcji obuwia, rodzaje i właściwości nici w przemyśle skórzanym”, „Prawa i obowiązki stron wynikające z umowy kupna sprzedaży” – Mecenas E.Kanicka z Oddziału Federacji Konsumentów z Łodzi.

Strona www.pips.pl jako portal przemysłu skórzanego oraz forum B2B

Propozycja Telewizyjnej Kampanii Medialnej promującej polskich producentów obuwia –

...

1 2 3

Zapisz się do naszego newslettera

Chcę otrzymywać newsletter. :) (możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie)