FreshMail.pl

Aktualności

JAK ODNIEŚĆ SUKCES NA TARGACH? 5 CZERWCA 2019 – WARSZAWA

Expo Marketing: jak odnieść sukces na targach spełniając nowe oczekiwania klientów?

5 czerwca 2019 r. w Warszawie dowiemy się, jak wykorzystać wiedzę o nowych potrzebach klientów, by ich pozyskać dzięki najnowszym narzędziom marketingu wystawienniczego i sprzedaży.

Tegoroczna, czwarta już edycja Expo Marketing, którego Patronem Honorowym jest Polska Izba Przemysłu Targowego, odbędzie się 5 czerwca, w światowy dzień targów Global Exhibitions Day. Branża targowa spotka się w Centrum Praskim Koneser w Warszawie, które jest jednocześnie Partnerem Głównym wydarzenia. Celem Expo Marketing jest stworzenie platformy wymiany informacji i kontaktów dla optymalnego wykorzystania targów jako skutecznego narzędzia biznesowego oraz prezentacja najnowszych osiągnięć marketingu wystawienniczego na rzecz pozyskania klientów na międzynarodowych rynkach. Impreza propaguje najlepsze praktyki i prezentuje najnowsze trendy w biznesie targowym, w którym targi stają się nie tylko areną nowych technologii, ale przede wszystkim eventem, miejscem nowych doświadczeń, emocji, spotkań budujących relacje. Organizator, firma Promedia Jerzy Osika, stawia na wystawienniczo-edukacyjny charakter wydarzenia, którego celem jest również integracja branży.

Z udziału w Expo Marketing skorzystają najbardziej firmy, które chcą zwiększyć efektywność prowadzonych już działań wystawienniczych lub dopiero zamierzają wystawiać się na targach i pragną zdobyć potrzebną wiedzę i kontakty. 

...

POSIEDZENIE W SEJMIE NT. SYSTEMU KONTROLI OBUWIA SPRZEDAWANEGO W POLSCE

W dniu 14 marca 2019 r. w Sejmie RP odbyło się posiedzenie Zespołu Parlamentarnego na rzecz Wspierania Przedsiębiorczości i Patriotyzmu Ekonomicznego, poświęcone „Systemowi kontroli bezpieczeństwa obuwia sprzedawanego w Polsce”, w którym uczestniczyli m.in. przedstawiciele Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego, Instytutu Przemysłu Skórzanego, OIBS, UOKiK, Biura ds. Substancji Chemicznych, Instytutu Matki i Dziecka, Departamentu Zdrowia Publicznego, Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców oraz czołowi polscy producenci obuwia. 

Do Polski rocznie importuje się ponad 180 mln par obuwia. Głównym kierunkiem pochodzenia takich dostaw są kraje takie jak: Chiny, Indie, Pakistan, Bangladesz, Indonezja, Wietnam, gdzie nie obowiązują wyraźne normy odnoszące się do poziomu zawartości substancji szkodliwych. Obuwie importowane z tych obszarów może być produkowane z wykorzystaniem substancji i mieszanin, które w Unii Europejskiej są zabronione lub których stosowanie w procesie wytwarzania wyrobów jest ograniczone, gdyż mają właściwości rakotwórcze, alergenne lub wpływają negatywnie na płodność człowieka. Będziemy z tym walczyć! Jakie postulaty przedstawiły zaangażowane strony? 

Serdecznie zachęcamy Państwa do obejrzenia pełnej transmisji z tego wydarzenia:

...

JAK ROZWINĄĆ MARKĘ MODOWĄ? – AKCELERATOR SPRZEDAŻY – PODCZAS DNI OBUWIA POLSHOES – WARSZAWA, 7 MAJA 2019

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji pn. „Jak rozwinąć markę modową? – Akcelerator Sprzedaży”, organizowanej z inicjatywy Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego podczas najbliższej edycji Dni Obuwia POLSHOES w Warszawie. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Targowo-Kongresowym Global EXPO przy ul. Modlińskiej 6D – Sala Zachodnia (I piętro). 

Podczas konferencji planujemy poruszyć następujące kwestie:
– wykorzystanie nowych narzędzi komunikacji i marketingu w budowaniu silnej marki produktowej (najważniejsze trendy w komunikacji marketingowej, dlaczego strategia marki jest Twoim „must have”?, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?),
– wsparcie finansowe oferowane przez PARP (dotacje z programów operacyjnych i ramowych Unii Europejskiej przeznaczane na rozwój biznesu na rynkach krajowym i zagranicznym; dofinansowanie niezbędne do wdrożenia nowych produktów, prac badawczo-rozwojowych i ekspansję na rynkach zagranicznych; pomoc MŚP w pozyskaniu partnerów, inwestorów lub kontrahentów; możliwości dofinansowania designu, usług, inwestycji i eksportu).

AGENDA:

10:30 – 11:30 Środki na innowacje, oferta PARP dla firm

11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

11:45 – 13:30 Jak wypromować markę modową? Milena Niebrzydowska, założycielka marki TADAM Fashion&Marketing 13:30 –...

AKCELERATOR BRANŻOWY DLA SEKTORA „MODA POLSKA” – REKRUTACJA DO 15 KWIETNIA 2019

Uprzejmie informujemy o rozpoczęciu rekrutacji do projektu Akcelerator Branżowy dla sektora „Moda Polska”, którego pierwsza część zaplanowana została na 24-25.04.2019 r. w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii (pl. Trzech Krzyży 3/5, Warszawa).

Agenda

Projekt  jest wspólnym przedsięwzięciem PFR S.A. i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, we współpracy z Grupą PFR.

Rekrutacja do Akceleratora „Moda Polska” odbywa się poprzez stronę https://www.startup.pfr.pl/pl/program/akcelerator-branzowy-dla-sektora-moda-polska/.

Polscy producenci odzieży, obuwia, galanterii i biżuterii mogą zgłaszać chęć udziału w programie do 15 kwietnia 2019 roku.

Na stronie zamieszczony został Regulamin projektu, Oświadczenia dot. RODO oraz Deklaracja uczestnictwa, którą wypełnioną i podpisaną należy przesłać na adres: akceleratorbranzowy@pfr.pl

Akcelerator Branżowy skierowany jest do małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, które:

  • prowadzą działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • mogą być spółkami notowanymi na giełdzie;
  • posiadają w swoich zasobach dominujący udział kapitału krajowego;
  • koncentrują się głównie na działalności w branży modowej;
  • eksportują lub dopiero planują swoją ekspansję na rynki zagraniczne.

Akcelerator Branżowy będzie składał się z trzech części „Stref”:

  1. Strefa Rozwiązań – dwudniowe spotkanie warsztatowe,
...

TECHNIK OBUWNIK NA FESTIWALU ZAWODÓW W KRAKOWIE

Młodzi adepci obuwnictwa z Zespołu Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej już drugi rok z rzędu prezentowali swoje stoisko podczas Festiwalu Zawodów w krakowskiej hali Expo (21-23 marca 2019 r.). Entuzjazm i pasja, jakie biły od tych młodych ludzi pozwalają nam sądzić, że przyszłość polskiej branży obuwniczej jest w dobrych rękach.

Największe podziękowania należą się:

Panu Janowi Góralczykowi – głównemu inicjatorowi tego przedsięwzięcia,

Firmie KSM Sp. z o.o. z Nowego Targu – za wyposażenie stoiska w maszyny obuwnicze,

Panu Zbigniewowi Stradomskiemu – Dyrektorowi Zespołu Szkół im. KEN oraz Pani Karolinie Bernat – przedstawicielce kadry pedagogicznej za dopięcie wszystkiego na ostatni guzik.

Naszym uczniom dziękujemy za zaangażowanie – bez Was nic nie mogłoby się udać! Do zobaczenia za rok!

Więcej informacji o możliwości kształcenia w zakresie technik obuwnik znajdziecie tutaj: http://www.pips.pl/szkolnictwo-zawodowe/

...

SPOTKANIE PRZEDSIĘBIORCÓW Z MINISTER JADWIGĄ EMILEWICZ W KALWARII ZEBRZYDOWSKIEJ

W dniu 20 marca 2019 na terenie Kalwarii Zebrzydowskiej przebywała z wizytą Pani Minister Jadwiga Emilewicz, kierująca Ministerstwem Przedsiębiorczości i Technologii, któremu obecnie – w sensie merytorycznym – podlega branża skórzana. To właśnie w tym Ministerstwie prowadzone są rozmowy na tematy dotyczące rozwoju branży, wykorzystania funduszy pomocowych i ochrony rynku przed nieuczciwą konkurencją. Jednym z ważniejszych punktów tej wizyty było spotkanie z lokalnymi przedsiębiorcami, władzami samorządowymi oraz przedstawicielami Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego w siedzibie firmy CONHPOL – członka naszego stowarzyszenia. Gospodarzami spotkania byli Panowie Henryk Konopka i Sebastian Konopka – właściciele firmy. Oprócz wizyty na halach produkcyjnych była też okazja do prawie półgodzinnej rozmowy na tematy dotyczące branży. Mieliśmy okazję przedstawić główne postulaty, których spełnienia oczekujemy, wiążąc z nimi duże nadzieje na poprawę sytuacji naszych firm:

– w nawiązaniu do zeszłotygodniowego spotkania w Sejmie, poruszona została kwestia zakazu sprowadzania na rynek polski taniego obuwia importowanego, obciążonego ryzykiem zanieczyszczenia szkodliwymi substancjami chemicznymi,

– przypomnieliśmy nierozwiązaną w dalszym ciągu kwestię szybkiej ścieżki wsparcia finansowego eksportu i ekspansji zagranicznej firm,

– przedstawiono postulat znakowania towaru w taki sposób,

...

1 2 3 4 43

Zapisz się do naszego newslettera

Chcę otrzymywać newsletter. :) (możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie)

FreshMail.pl