Aktualności

MOKASYNY PANI CECYLII – WARSZTAT SZYCIA BUTÓW ONLINE

11 lipca 2020 r. (sobota) Muzeum Warszawskiej Pragi zaprasza na warsztaty online, w czasie których pokaże, jak uszyć mokasyny.

Szczegóły na stronie: https://muzeumpragi.pl/wydarzenia/zielone-rzemioslo-mokasyny-pani-cecylii-warsztat-szycia-butow-online/?fbclid=IwAR3F5lGHVKW9BX0g4a3lbI_gDfYX0RkI0d-3eD0R6K4FHV2Xo_SwVKZTpq8

 

...

KONSUMENCKI ABSURD MIESIĄCA

Federacja Konsumentów ogłosiła właśnie III edycję Konkursu – Konsumencki Absurd Miesiąca.
Można wygrać czytnik ebook Amazon Kindle 10 2019 8GB bez reklam (czarny).

Edycja trwa do 24 lipca 2020 r.

Jak się zgłosić? To bardzo proste – przysłać opis, zdjęcie, skan.

Organizatorzy czekają na zgłoszenia absurdalnych, bulwersujących, dziwnych czy choćby nietypowych zjawisk na rynku i zachowań przedsiębiorców wobec konsumentów.

Szczegóły na stronie: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/264,3-edycja-konkur…

Projekt sfinansowano przez @narodowyinstytutwolnosci ze środków #FIO

...

ŁUKASIEWICZ-IPS ZACHĘCA DO WSPÓLNEGO REALIZOWANIA PROJEKTÓW B+R

ŁUKASIEWICZ-IPS ZACHĘCA DO WSPÓLNEGO REALIZOWANIA PROJEKTÓW B+R

...

DOFINANSOWANIE USŁUG ROZWOJOWYCH DLA KADRY Z SEKTORA PRZEMYSŁU MODY I INNOWACYJNYCH TEKSTYLIÓW

25 maja 2020 r. startuje projekt „Przepis na Rozwój – Kompetencje szyte na miarę”, którego celem jest podniesienie kompetencji pracowników z naszej branży.

Projekt skierowany jest do mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

Kto może skorzystać?
– kadra zarządzająca,
– kadra techniczna,
– kadra realizująca procesy wsparcia,
– pracownicy produkcyjni sektora,

 

Liczba przedsiębiorstw przewidzianych do objęcia wsparciem: 135 przedsiębiorstw (665 osób) z sektora przemysłu mody oraz innowacyjnych tekstyliów (dział 13 PKD: tekstylny/włókienniczy, dział 14: odzieżowy, dział 15: skórzany) z zastrzeżeniem, że pracownicy dużych firm stanowić mogą maksymalnie 25% ogółu uczestników.

Wielkość projektu: 6 500 000,00 PLN

Dofinansowanie w ramach pomocy de minimis może wynieść maksymalnie 80% kosztów usług rozwojowych z BUR i spoza BUR.

Więcej o projekcie: http://hrp.com.pl/projekty/przepis-na-rozwoj-moda/

...

NABÓR NA RZECZOZNAWCĘ PIPS

Posiadasz doświadczenie na stanowisku produkcyjnym w branży skórzanej? Chciałbyś wydawać opinie w kwestiach reklamacyjnych, sporządzać wyceny, a może zostać w przyszłości biegłym sądowym?

Polska Izba Przemysłu Skórzanego nadaje uprawnienia oraz tytuł RZECZOZNAWCY w 5 specjalnościach:
-Obuwnictwo
-Garbarstwo, futrzarstwo i odzież skórzana
-Kaletnictwo
-Maszyny i urządzenia przemysłu skórzanego
-Tapicerstwo

 Rzeczoznawcami Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego w określonych specjalnościach mogą być osoby fizyczne, które:
a) posiadają obywatelstwo polskie oraz pełnię praw obywatelskich i publicznych;
b) posiadają wykształcenie i staż pracy:
-wyższe i co najmniej 5 lat pracy zawodowej związanej z wnioskowaną specjalnością w przedsiębiorstwie produkcyjnym bezpośrednio na stanowisku związanym z projektowaniem, technologią, produkcją,
– średnie i co najmniej 10 lat pracy zawodowej związanej z wnioskowaną specjalnością w przedsiębiorstwie produkcyjnym bezpośrednio na stanowisku związanym z projektowaniem, technologią, produkcją.

Szczegóły na stronie http://www.pips.pl/rzeczoznawcy/

 

...

WEBINAR: JAK ZYSKAĆ KLIENTÓW DZIĘKI POP-UP STORES. 17 CZERWCA 2020

Jak zyskać klientów w czasie nowych wyzwań?

Otwarcie sklepów i centrów handlowych zmotywowało większość firm do aktualizacji prognoz nadchodzących zmian oraz kierunków dalszego rozwoju. Jak pokazuje poprzedni kryzys, receptą na niepewną sytuację i zmianę zachowań konsumenckich, są (obok e-commerce) sklepy tymczasowe, tzw. pop-upy. O tym, jak realizować takie formaty, dowiesz się już 17 czerwca na szkoleniu on-line pt. „Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores”.

Jakich zmian w zachowaniach  konsumenckich możemy się spodziewać?

Wraz z ustępowaniem pandemii, malała będzie rola obawy przed zakażeniem jako kryterium wyboru miejsca i sposobu robienia zakupów. Niższa siła nabywcza, przyzwyczajenie do obywania się bez niektórych zakupów, jak też rosnąca odpowiedzialność ekologiczna, utrzymają trend racjonalizacji konsumpcji, zgodnie ze słowami Vivienne Westwood „kupuj mniej, wybieraj mądrzej”. Dotychczasowy, prawie dwudziestoprocentowy, roczny wzrost e-commerce w Polsce może być w roku 2020 ponad dwukrotnie wyższy, a rola zakupów online rosła będzie również w kolejnych latach. Biorąc pod uwagę, że przed pojawieniem się Covid-19, udział e-commerce w polskim handlu nie przekraczał średnio 10 proc., to nawet przy dwukrotnym jego wzroście, nadal ok. 80 proc. zakupów zrobią polscy konsumenci poza internetem.

...

1 2 3 50

Zapisz się do naszego newslettera

Chcę otrzymywać newsletter. :) (możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie)